Russia's First Channel stands by widely-discredited report on east Ukraine 'crucifixtion'

03:00, 22 December 2014
292

Russia's First Channel stands by widely-discredited report on east Ukraine 'crucifixtion'

If you see a spelling error on our site, select it and press Ctrl+Enter